GIRIZO TON XRONO DOWNLOAD

De Tha Koimithoume Pia Mazi. Den exw mathei sto miso. I twra i pote. Thelo Na Eimaste Mazi. Apopse den tha koimitho. Na Mi Fovasai Oti Thelo Ise Esi. girizo ton xrono

Uploader: Tygom
Date Added: 16 August 2011
File Size: 20.76 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 3018
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





sir-A is the new s#*t

Skoni ap ti Sahara. To Heirotero Sou Psema. Dio Hronia Kai Dio Vradia. Apopse de tha koimitho. Soma Me Soma Acoustic Version.

kbps με 10 euro μόνο την 1η Ιουνίου - Σελίδα 15 - Συνδέσεις VDSL & ADSL -

K mou arese pou den xriazotan na xorepso. Ax manoula ti na kanw.

girizo ton xrono

Me to fthinoporo na'rtheis. Ola ta kastra pesane. Skoni Ap' ti Sahara.

Den exw mathei sto miso. Krima pou pleon oli exoun koureyti nomizo pos aytos pou den koureytike itan aytos pou pethane prin dio xronia. Giorgos Papadopoulos - Thalasses.

ΘΥΜΩΣΕ ΑΠΟΨΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΤΗΣ by Kelly

Me To Fthinoporo Na 'rthis. K den itan eyxaristo ayto. Ehis Akoma Ligo Chrono. Min Svineis Ta Fwta. Se Thelo Opos Eise. Gia Sena New Hit Gia thn agaph sou.

An eisouna souliwtissa, tha se eixan piasei oi tourkoi Mou arese na tous blepo etsi eleytherous na xtipiounte. Na Min Fovase - Remix.

girizo ton xrono

Mia k ime pano sto nostalgia locomotive gelao ligo me ton nearo mou eayto na prospathi matea na mathi na xoreyi k na apogoiteyete - ine ligo astia anamnisi I can smile giriizo it now but at the time it was terrible. Apopse De Tha Kimitho. Me to Fthinoporo Na Rthis.

girizo ton xrono

Gia tin agapi s. Mazi mou se thelw. Na Min Fovase - Mixed. O dikos tous xoros - na xtipioun pezontas air guitar me malia na peftoun pros oles tis pleyres itana stios. Apopse den tha koimitho. Mi sbineis ta fota mazi mou se xdono.

Akoma k tora apofeygo tous xorous pou pezoun xoreytiki mousiki.

Se Thelo Opos Eisai. Den Exo Mathi Sto Miso.

Comments

Popular Posts